• Ostoskori 0

    Ostoskorin yhteenveto

    Ostoskorissasi ei ole tuotteita...
    Total (sis. alv: 0,00) 0,00
    • logo
    • 0
  • Olemme asiantuntijoita leluissa
  • 30 päivän palautusoikeus
  • Nopea toimitus

Palautus ja reklamaatio

14 PÄIVÄN PALAUTUSOIKEUS

Asiakkaana sinulla on oikeus katua ostostasi ilmoittamalla peruutusaikeistasi Pandashopiin 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai valtuuttamasi henkilö on ottanut tilatun tuotteen vastaan (harkinta-aika).

15.10.-24.12. välillä tehdyillä ostoksilla on pidennetty palautusaika seuraavan tammikuun 9. päivä asti.

Joidenkin tuotteiden kohdalla ei ole palautusoikeutta, tämä käy ilmi jo tilausta tehdessäsi.

Palautusoikeus alkaa siitä päivästä kun olet vastaanottanut tuotteen. Jos määräaika päättyy vapaapäivänä, lauantaina, itsenäisyyspäivänä, joulu- tai uudenvuodenaattona, on määräaikaa pidennetty seuraavaan arkipäivään. Kun kyseessä on tuote joka on lähetetty samassa erässä muiden kanssa, mutta toimitettu erikseen, alkaa palautusoikeus viimeisen erän tai tuotteen saavuttua.

Tuotteista saa testata vain ominaisuudet ja toiminnot. Tuotepakkauksen avaaminen täytyy suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Tietyt tuotteet voivat menettää palautusoikeuden avaamisen seurauksena Näiden tuotteiden kohdalla ilmoitamme tilausvahvistuksessa, että palautusoikeutta ei sovelleta tuotteen luonteen vuoksi, tai että saatat menettää palautusoikeuden murtamalla sinetin.

 

Jos kadut ostostasi, tavarat on palautettava seuraavaan osoitteeseen:

 

Pandashop

Emil Neckelmanns Vej 11

DK-5220 Odense SØ

Danmark/Tanska

 

Varmista että tavarat on pakattu huolella, sillä ostajalla on vastuu tuotteista, kunnes Pandashop on vastaanottanut lähetyksen. Siksi suosittelemme, että otat lähetyksestä kuitin, säilytät sen ja otat talteen seurantatunnuksen.

Jos kadut ostostasi, sinun on itse maksettava palautuksesta aiheutuneet kulut.

 

TÄRKEÄÄ

Tuotteet on palautettava mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta

Huomautus! Emme hyväksy postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

 

TODISTE OSTOKSESTASI JA PALAUTUSLOMAKE

Lähetykseen täytyy liittää kopio tilausvahvistuksesta tai muu todiste ostoksesta.

 

TAKAISINMAKSU

Kun olemme vastaanottaneet lähetyksen, tarkastamme sen ja hyvitämme sinulle ostosten loppusumman. Maksu hyvitetään aina samalla maksutavalla jota on käytetty ostotilanteessa. Jos olet esimerkiksi käyttänyt maksukorttia, siirretään hyvitettävä summa samalle kortille. Luottokortilta voi tyypillisesti nähdä kerran kuukaudessa sinne rekisteröidyt siirrot.

 

HUOM:

Saatat menettää ostohinnan kokonaan tai osittain. Tämä voi tapahtua jos tuotteen arvo on heikentynyt, esimerkiksi seuraavista syistä:

- Olet käyttänyt tuotetta

- Se on vaurioitunut, kun olet ollut siitä vastuussa

- Olet käsitellyt ostoksia muutoin kuin tarkistaaksesi ominaisuudet ja toiminnot

- Et ole seurannut tuotetyyppien palautusoikeuden rajoituksia, kuten sinetin hajottaminen jne.

 

 

REKLAMAATIO - JOS TUOTE ON VIRHEELLINEN

Tämä tarkoittaa, että tilanteesta riippuen viallinen tuote joko korjataan tai vaihdetaan, tai sinulle tarjotaan palautusmahdollisuutta tai hinnanalennusta. Valituksen tulee olla perusteltu, eikä vika saa johtua tuotteen virheellisestä käytöstä tai muusta tuotteen vahingoittumisesta.

Tuotteen vian tulee löytyä kohtuullisen ajan kuluessa. Suosittelemme reklamoimaan tuotteesta mahdollisimman pian ja viimeistään kahden kuukauden sisällä virheen huomaamisesta.

Voit reklamoida tuotteen Pandashopille soittamalla numeroon +45 60 60 36 36 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@pandashop.dk.

Tarpeen mukaan lähetämme tilannekohtaisia lisäohjeita.

Toivomme että palautuksen yhteydessä annat mahdollisimman yksityiskohtaisen kuvauksen vian ilmenemisestä ja siitä haluatko uuden tuotteen tilalle.

Jos palautus on perusteltu, hyvitämme tuotteen lähettämisestä koituvat kulut. Muussa tapauksessa asiakas on vastuussa tuotteen postituskustannuksista ja tuotteen takaisinlähettämiskustannuksista. Lisäksi voidaan laskuttaa käsittelykuluja 33 euroa.

Tuotteen on aina oltava ehjässä paketissa ja sinulla on oltava kuitti lähetyksestä. Asiakas on vastuussa paketista/tavaroista kunnes ne ovat saapuneet Pandashopille. Kuitti on tosite lähetyksen palauttamisesta, joten se on säilytettävä kunnes palautus on hyväksytty.

HUOM! Emme hyväksy postiennakolla lähetettyjä paketteja.